30 Eylül 2007 Pazar

YAZI SANATINA BAYILIYORUM..

Yazı sanatına bayılıyorum. hani şöyle defter süslerken falan yazılan yazılar var ya, çok hoşuma giyor. (güzel olursatabi) yazı dediğin öyle olamalı canım. tabi herkesin görüşü farklı. yaz tatilinde görüştüğüm bir akrabam var. o böyle şeylerden anlıyor.. iştebana yazdığı yazı da bunun kanıtı;


İşte bu gördüğünüz tombul yazı tiipi. daha doğrusu bulutşeklinde olan.(çok biliyorum ya) renkleri ve düzeni çok hoş değil mi? neyse zaman geçtikçe hobilerimi öğreneceksiniz inşallah. yazıyla ilgili yorumlarınızı bekilyorum.. yarın okul var biraz soru çözüp yatmam lazım. "sağlıklı olun daima ikisi bir arada da kalın" bu da benim reklamım olsun...

6 yorum:

Rengarenk dantel dedi ki...

bu bulutlu şeyden bende istiyoom..

İkisi Bir Arada dedi ki...

istemesine iste de ben güzel yapamıyoum ki.. kabiliyet olması lazım:(
a.sena

Rengarenk dantel dedi ki...

bunu sen yapmadınmı?

NuR dedi ki...

Bu yazı ile başlıklar yaptığım günleri hatırladım.Yıllar geçse de, öğrencilik hayatında pek bir değişiklik olmuyor demek ki. Ama o aradaki E olmamış, çoook güzel yazardım çoook. Ona rağmen Türkçe "öğretmenim bu nasıl yazı Patagon harfleri mi bunlar?" diyerek bütün hevesimi kaçırmıştı:(((

İkisi Bir Arada dedi ki...

naşni o yaziyi o yazmadı kuzeni yaptıııııııı

paylaşımlarımız dedi ki...

sen şennura aldırma güzel olmuş hemde çoooooooooooook