5 Ekim 2007 Cuma

WINX CLUP

Bu kavramı(wınx club) duyunca aklınıza çocuklar gelecektir. sakın yanlış anlamayın canım, ben bebek değilim herhalde. yani öyle çok sevdiğimden falan koymadım bu resmi. hani öyle wınxın hayranı olduğumdan falan değil. bir ara seviyordum doğru da. ama artık pek takmıyorum. heh,wınxmiş..

Şimdi diyeceksiniz be adam (pardon "be kız" pek uymadı ama napalım beni adam yerine koymanıza kola kolay izin veremem) madem sevmiyosun niye resim koydun.?? şey dediğim gibi bi ara seviyodum. (sanki pek takmaz gibi kardeşim istiyo diye cd sini alıyoduk. ben de izliyodum) her neyse, belgemi açtım wınxın resimlerini koyunca siteme de böyle bir yazı yazmak geldi aklıma. hem dedim küçük çocukların ilgisini çeker..

Birkaç görüntü vereyim bari de görsel olsun:


Yanlız küçük takipçilerimizden çok özür diliyorum. sadece bloomun resmi güzel çıkmış. ben çektim de... onun için sadece onları yayınlayacağım...





Hayatımda böyle toplu oda görmedim;;)

Kormadığınızdan emin misiniz???..

Son bir resim daha;


Ay yerim ben seni....

Şimdilik bu kadar biliyorum farkındasınız zeynep uzun zaamandır yok, ama merak etmeyin yarın öbür gün dayanamaz gelir...

2 yorum:

Rengarenk dantel dedi ki...

en son resimdeki çok şekermiş. ben onu sevdim bide derli toplu odalarını. yanlız sana bişey söyleyeyim. foto makinenle değil de klevya üzerindeki print scrn tuşu ile daha net fotolar çekebilirsin. resmi ekrana aç. print scrn e bas. paint i aç düzen kısmına gir, yapıştır de resim aynen orda. sonra dosyaya gir. resmi farklı kaydet de. yada çarpıdan kapa o sana sorar kayt edilsinmi die.o zamna resimlerne kaydolur bu foto. sonra bi foto programı ile resmin gereksiz yerlerini keserek çıkart. alsana mükemmel foto. bi dene bakalım...

paylaşımlarımız dedi ki...

vink kılap güzel ama biraz çocukca