11 Ekim 2007 Perşembe

HAYIRLI BAYRAMLAR!!!

Evet, ikisi bir aradadan merhbalar yeniden. ay, şiir gibi oldu valla. gerçi birara (hala da ) şiire yeteneğim var ama aşırı da demeyelim. neyse canım, eh tabi bu gün On Bir Ay'ın Sultanı bize veda ediyor. üzülüyorsunuzdur elbet. :( ama küçük çocuklar bayram sevinciyle kıpır kıpırdırlar. eee, tabi zengin olacaklar üç günde...:)

Bayram hazırlıklarınıza başladığınız için belki ikisi bir aradanın gündemini geriden takip ediyorsunuz.:) Aman, olsun canım kadar telaşta olur tabii. bugün okulları bile arefe olması sebebiyle yarım gün yaptılar. yarın da tatil.:):) seni seviyorum ramazan bayramı..

Ramazan Bayramı derken biz bayramda İstanbul'da değiliz. Bursa'ya halamlara gideceğiz. Bursayla ilgili ufak tefek de olsa birşeyler biliyorsunuzdur. önceden biryazı yazmıştım. eylül ayı arşivinde en altta yazıyor bir ara bakabilirsiniz. yolculuk yarına hadi bakalım:)

Bakın bayramdedirttiniz bana aklıma bir fıkra geldi. fıkrasız olmaz nalı yengem(rengaren nazlı) bilir beni.. fıkra anlatmayı çok severim. geçen gün iftarda kafalarını şişirmiştimde...

Temel'in annesi vefat eder. temel'in cenaze namazı kılmadığını gören arkadaşı "Ula temel anan öldi, sen cenaze namazinu bile kılmaysun daa!" der.Temel bunun üzerine:
- Ula uşağım ben bilmeyrum ki cenaze namazinu! ,der.
aradan kısa birsüre geçtikten sonra Temel'in kayınvalidesi vefat eder. Temel'in apar topar camiye gittiğini gören arkadaşı "hani bilmiydun?" deyince Temel'in cevabını görün:
- Ula bu cenaze namazı değil ki! Bayram namazi da!!!!

Hiç yorum yok: