8 Eylül 2007 Cumartesi

BENSİZ SİTE Mİ OLURMUŞ?

Aşkolsun size ayşe hanımla bir sohbet bir sohbet arada kaldım valla bir yanda siz bir yanda ben neyse barışalım zaten küsmemiştim sadece ne yaptınız diye ayşe hanımı çekiştiriyordum.o orada gitsin lüneparklara biz burada site başına. yoksa siz de mi beni bırakıp gittiniz darılıyorum ama hadi hadi utanmanıza gerek yok çünkü yarın ben lünepark gitmişten daha çok sevincem gitmemiş gibide üzülücem ayşe hanımda kıskansın oda dershaneye gidecek.şimdi soracaksınız sen hiç lüneparka gitmedin mi? tabiyki gittim canım hemde defalarca gittim kıskanma ayşe hanım beraber gittik ya hepsini yani yine mi unuttun omas ki canım hi hi hi! hadi gidelim şimdi sabaha kadar eğlenceye yani sitemize pardon pordon buna site denmez ki dense dense kıraliçeler sitesi denir yani kıraliçeler derken benimle ayşe hanımı kassetmiştim ama üzülmeyin sizlerde kıraliçesiniz.nede olsa hepimizin sitesi bu!!!...

1 yorum:

İkisi Bir Arada dedi ki...

Evet ikisi bi arada sakinleri. nihayet zeynep hanım bizlerin arasına teşrif etti. halasında galiba hep içine kapandı. neden diyeceksiniz, baksanıza bir açılmış bir açlımış, bir haftalık enerjisini bi anda döküvermiş. neyse bu arada zeynep sana bi mesajım var: Lunaparka gittim diye beni kıskanma!:):):)
Ayşe Sena