22 Eylül 2007 Cumartesi

OKULLAR AÇILDI

Bu resim, " http://www.loadtr.com/ " adresinden alınmıştır.

Merhabalar! Ramazan güzellikleriyle devam ederken İkisi bir aradanın olmazsa olmazı (tabiki ben) yeniden sizlerleyim. biliyorum, bayadır yazamadım, çünkü okul, dersane derken... hafta sonu diyeceksiniz, o zaman da doluyuz. kapış kapış gidiyoruz arada. bir görseniz, bize gelin, bize gelin iftara diye etrafımızda yanıyorlar akrabalarımız.......

Bu akşam amcamlara, yarında zeyneplere yani teyzemlere gideceğiz inşallah. eee, bu arada okullar açıldı. inşallah dersleriniz iyidir. düzenli bi ders programı yaptıktan sonra, gerisi gelir.... emin olabilirsiniz.



Belki de çok zorla ders çalışıyorsunuz. resimdeki manzarayı görünce belki de siteyi kapattınız. (aman aman sakın kapatmayın ya, ne güzel site işte) neyse, bugün tatil nasıl olsa. sitmemizi taip eden okullulara iyi bir tatil inşallah.

Oruç tutuyor musunuz? anladım, bazılarınız tutuyor, fakat bazılarınızaokulda ailesi izin vermiyor. tutamadığınız için üzülüyorsanız, ailenizle bir kez daha konuşun derim. seviniyorsanız da hiçbirşeyy..

Neyse hayırlı ramazanlar, Allah zihin açıklığı versin. lafı pek uzatmıyayım, zeynep çok kıskanç bilirsiniz....

8 yorum:

Rengarenk dantel dedi ki...

A. Sena sne güüzel resim çekmişin. kabiliyet var yani... okulda ve oruçta başarılar :)

Unknown dedi ki...

Sevgili kardeşlerim. Ben Zübeyde Şahin. Nazlı Hanım'ın sitesinde sizden bahsettiğini görünce bir ziyaret edeyim dedim.Siteniz hayırlı olsun.Bu tarz şeylerle uğraşmanız hem sizi daha araştırmacı yapar hem de bilgisayar bilginizin artmasını sağlar. Oruç konusuna gelince sakın derslerimizden düşük not alacağız diye oruç tutmamazlık yapmayın. Ben küçükken oruç sebebiyle derslerimden düşük not aldığım hiç ama hiç hatırlamıyorum. Allah yardımcınız olacaktır. Düşük not alınmışsa da kusur oruçda değil başka şeylerde aranmalıdır.

İkisi Bir Arada dedi ki...

teşekkürler. zaten hepsini tutmaya çalışıyoruz. allah nasip edersde tutacağım. size katılıyorum. gerçekten de derslerle pek alakası yok. tokken akıl fdaha iyi çalışır diye duydum.
Ayşe Sena

NuR dedi ki...

Siteniz hayırlı olsun, tabii yeni ders yılınız da... Ben gelişme çağındaki öğrencilerin oruç tutmalarından yana değilim, tabii gene de siz bilirsiniz. Yazılarınızı biraz büyütürseniz daha kolay okurum. Hoş fotoğraf, kolay gelsin, izleyeceğim sizi
Sevgiyle kalın

İkisi Bir Arada dedi ki...

590tekrar merhaba! biliyorum, sizin yorum yazmanız lazım ama ben yazıp duruyorum. neyse, sayın yengeme,i admin ve sennur sizlere teşekkür ediyorum. fikirlerinizi rahatlıkla ifade etmişsiniz.teşekkürler. yalnız dikkat edersenz "admin" adlı kişinin altın acevap yazmıştım. bir yanlışlık olmuş. hani "tokken akıl daha iyi çalışırmış" onu yanlış yazmışım açken akıl daha iyi çalışır diyeduymuştum. siz farklı düşünebilirsiniz tabi.herkesin görüşü kendine. bu arada lütfen sitemizi ziyaret denler, yoruyazsınlar. sizleri daha yakından tanımak isiyoruz.
a.sena

paylaşımlarımız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
paylaşımlarımız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
paylaşımlarımız dedi ki...

bende tuttum ama sadece hasta olunca grip oldum sesim kısıldı çok susuyordum biraz tutmadım.zaten biz sabahçı olduğumuz için öyle çok acıkılmıyor