4 Eylül 2007 Salı

İKİSİ BİR ARADA SAKİNLERİNE...

Sevgili ikisi bir arada sakinleri. biliyorum benden sıkıldınız ama ne yapabilirim ki?? zeynep halasına gitti gideli, nete girmedi mi ne yaptı bilmiyorum. bakıyorum, bakıyorum nerdeyse sitenin tüm yazıları bana ait. neyse siz merak etmeyin hele o bi gelsin halasından. gelir gelmez sorguya çekicem. belki de şu anda bu yazdıklarımı görüyor ve bana "yine gider gitmez ne dolaplar çeviriyorsun?" diyor.kim bilir? aramızda kalsın ama onun sağı solu belli olmaz. çaktırmayın haa!

Bugün de bizde misafirler var. anaannem, annemin teyzeleri(2 adet) yengem(o bir adet) ve kardeşim (iki adet ) , bir de annem var. yengemde bugün sitesine yeni birşeyler ekledi. takip ediyorsanız bi girip bakın derim.

İkisi bir arada bu aralar gündemden uzak kaldı. inşallah zeynep gelince yaptıklarımızı görselleştirerek size sunarız. eee, ağer merak ediyorsanız benden tavsiye elinizi açıp, zeynebin gelmesi için dua edin.

Hiç yorum yok: