31 Mart 2008 Pazartesi

SAMSUNG CEP TELEFONLARI

Belki, çok sevdiğin telefonu bu mu? diye küçümseyenler olabilir ama ne bileyim ben samsungu çok seviyorum.daha doğrusu samsung e 250 yi bu telefonla ilgili yorumlarınızı bekiliyorum annlayın yaa size değer veriyorum

Telefonu sevmek başka,alıp onu kullanmak başka. ne bilim telefonum olmasını çok istiyorumtabi babam alırsa:S ama bana hedefler vedi bunları yaparsan alırım die. ay bilmioum ama ne bilim (ne bilim kavramını çok kullandığımıbilioum amaan ne bilim işte yha) telefonları çok seviyorum...

Samsung tüm telefonlar içinde bi başka yer ttutuyr. sizin neideallerinizz hangi marka tefon hayalleriniz var ya nolur yorum yazın bizimle paylaşın:(.........

Kusura bakmayın fıkra yazamadım ama 4 dk sonra bilgisayarı kapatmam lazım yorumla kalın hoşça kalın

4 yorum:

Rengarenk dantel dedi ki...

ben nokia tercih edenlerdenim...

İkisi Bir Arada dedi ki...

olabilir.ama ben samsungu tercih ediyorum. renkler ve zevkler tartışılmaz görüşünü söylediğin için saul sitemize yorum yazan tek kişişin.

a. sena

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Notebook, I hope you enjoy. The address is http://notebooks-brasil.blogspot.com. A hug.

İkisi Bir Arada dedi ki...

oooooooo.......sitemize yabancılar da yazı yazıyor. ne diyeyim artık meşur olduk;) size de thank you notbuk ama ne diğinizi anlayamadıommmmm

ayşe senaaa