19 Şubat 2008 Salı

ESKİ TAKİPÇİLERE....

Merhaba sitemizin bir zamanlar takipçisi olup daha sonra (sitemizi ihmal edince) takipçiliği bırakıp şimdi tekrar aramıza gelen takipçiler! oh be rahatladım bu cümle için 1 dakikam gitti minimum ... daha önce bahsetmiştim lafı uzattığımdan. ama nolur ki önemli olna insanın içindeki insanı dışına çakarıp onu belli etmesi değil midir takipçiler (eski) :S .....

Bilioum sitemizi ihmal ettik (kısaca!) yukarıda belirttiğim gibi. (cümleleri uzun kurmadan doğan yazım hatalarımdan dolayı tüm takipçilerimizden bol bol özür diliyorum) bildiğiniz gibi kar yağışı, yurt genelinde hakim oldu. tabi bildiğiniz gibi bizm ev genelinde de... naeyse okul tatiliydi derken siteyi ihmal ettik. (zaten bilirsniz okul açıkken bir gün ihmal ettik mi?)

Eğer siteden sıkıldım çıkabilir miyim? diyorsanız;
evet hayır

Yapılan araştırmalar sonucunda %99 kişi evet ,kalan kişiler de hayır dedi ; benim yazım daha bitmedi...

Fıkra anlatacaktım ama çok vakit geçiyo. neyse görüşeceğimiz dilekleriyle...

Özetle yorumlarınızı beklioum (DÖRT GÖZLE)

Hiç yorum yok: