8 Temmuz 2008 Salı

UNUTULMUŞ BİR BLOGDAN...

Unutulmuş bir blog... ve unutulmasını sağlayan bizler... yine bir aradayız .. ah ne güzel...

Aslına bakarsanız benim, bloğumun "b" sini hatırlayacak hali yokken, bir bakayım dedim o da ne? zeynep biraz coşturmuş mu ne dedim bari ben de birkaç bir şey yazayım ama ilk olarak , sıkıldığım zaman kendisine sarıldığım hobim olan "fıkra okumak ya da anlatmak" tan başlayalım (cümle uzadıkça devrikliği de artıyor dikkat ederseniz:S )

Bugünün fıkrası:

Temel eczane açar, ilkj müşterisi gelir:
_ Şey, sinek ilacı alabilir miyim?
İşte fıkrayı komikleştiren o cümle:
_Tabi, sineğunuzun nesi vardı?
Fıkra ile ilgili yorumlarınızı dört gözle bekliyorum...

Özel yazı: Sitemizin tek konuğu olan Nazli hanıma teşekkür ediyoruz.

4 yorum:

Rengarenk dantel dedi ki...

yazıyı okurken yinemi fıkra dedim ama sora çok güldüm güzeldi, demek sineğunuzun nesi var ha? hahaha :)

yazılarının devamı dileği ile, görüşürüüüüz...

İkisi Bir Arada dedi ki...

teşekkürler yorumun için ödül olarak: temel komiserdir. bir kadın gelir. tavuklu bezelye yapacaktım kocamı bezelye almaya gönderdim ne zaman oldu hâlâ gelmedimemur bey ne yapayım der. temelin cevabı:en iyisi siz o tavuğu kızartm a yapın bu nasıl?

a.sena

Rengarenk dantel dedi ki...

imdaaaaaaaaat

Unknown dedi ki...

Bende fıkra anlatayım.Bu fıkrayı herkes biliyor ama ben genede söyleyeceğim.Ve de bazı yerleri yanlış olabilir.Cumhurbaşkanı ile Başbakan uçağa binmiş.Konuşuyorlar-
mış.Cumhurbaşkanı:
"Ben 50.000 milyar atsam 50.000 milyar kişi sevinir."demiş.Başbakan:
"Ben 1.000.000 milyar atsam 1.000.000 kişi sevinir."demiş.Pilot oradan söze girmiş."Ben ikinizi atsam 100.000.000 milyar kişi sevinir."demiş.