15 Aralık 2007 Cumartesi

DENİZLER SOĞUK MUDUR?

Merhaba yine ben. şöyle bir düşüneyim dedim, aca ba ne yapsam ah neyapsam birden aklıma ne geldi sizlerle beraber olmak, nasıl? nasıl mı? tabiyki ikisi bir aradayla geçtim internet başına düşün düşün düşünecek kafa kalmadı neyse aklıma bir şey geldi zaten şu anda yazıyorum...


Bir de aklıma ne geldi deniz... çok üzüldüm yaz günlerimi hatırladım.deniz arada bir soğuk oluyordu ama neyse simdi olsa yine giderdim diyecektimki birden denizin bu yaz günü nasıl olacağı aklıma geldi aman düşünmek bile istemiyorum ta yazın denizin içinde donan ben şimdi kış için düşünüyorum Allah iyiliğimi versin ilahi ben hiç öyle şey olu mu?acele gitmem lazım by by çok güzel türkçe konuşuyorum:)

1 yorum:

Rengarenk dantel dedi ki...

sende benim gibi yüzmeyi özledibn galiba