28 Ağustos 2007 Salı

NAPAYIM BENİM TİPİM BÖYLE?!!

Birkaç gündür görüşemedik. evde değildim. ama sağulsun Zeynep benim yokluğumu size hissettirmemiş. neyse konuya hiç girmeyeyim. bi girdimi çıkamıyorum çünkü. aramızda kalsın ama ben böyle lafı uzatmayı çok severim. onun için benim yazılarımı okurken kendinizi hazırlayın. napalım benim tipim böyle. lafı uzatırım.
Hatta size lafı uzattığımı göstermek için, bir hikaye anlatayım:

Adamın biri eşeğini kaybetmiş. yolda gördüğü bir adamın yanına giderek şunları söylemiş:
-Zencefil ağacının zilli keberesinde gözüme bir uyku vaki oldu. bizim kemendezade (eşek demek belkianlamazsınız diye tercüme ettim) firara kadem bastı.görmeye vakıf oldunuz mu efendim?
Adam ne dese beğenirsiniz. şaşırmış kalmış, kendine küfretti sanıp adamı tekme tokat......

Bakın konuyu nerden nereye getirdim. anladınız mı şimdi başında size demiştim. bir daha ki konuşmalara hazırlıklı gelin.

Hiç yorum yok: